Συχνές ερωτήσεις

1. Τι είναι το pop; Σε τι διαφέρει από τις υπόλοιπες υπηρεσίες διανομής;

Το pop είναι ένα νέο online μάρκετ που παραδίδει χιλιάδες τρόφιμα, φρέσκα, σνακς, ποτά και άλλα πολλά στην πόρτα σου σε χρόνο ρεκόρ!

Σε αντίθεση με τις περισσότερες υπηρεσίες διανομής ειδών σουπερμάρκετ, εμείς δεν συνεργαζόμαστε με άλλα καταστήματα για να προμηθευτούμε προϊόντα, αλλά αγοράζουμε τα δικά μας απευθείας από τους καλύτερους προμηθευτές και τα αποθηκεύουμε στα δικά μας “pop stores” σε όλη την Αθήνα. Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε την πιο γρήγορη υπηρεσία διανομής προϊόντων στην Ελλάδα και να διαθέτουμε τα προϊόντα μας σε τιμές λιανικής!

2. Τι είδους προϊόντα προσφέρετε;

Προσφέρουμε χιλιάδες προϊόντα, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά, γάλα, αυγά, ψωμί, κρέας, ρύζι, ζυμαρικά, σνακ, γλυκά, αναψυκτικά, ποτά, είδη σπιτιού, είδη φροντίδας κατοικίδιων ζώων, είδη φροντίδας μωρών και πολλά άλλα… όλα από τις καλύτερες ελληνικές και παγκόσμιες μάρκες!

3. Γιατί πουλάτε κοντολήξιμα προϊόντα;

Με στόχο τη μείωση σπατάλης στα τρόφιμά μας, έχουμε δημιουργήσει μια ειδική κατηγορία, στην οποία οι πελάτες μας μπορούν να ψωνίζουν “υγιή” προϊόντα που λήγουν σύντομα, σε χαμηλότερες τιμές! Πραγματοποιούμε συνεχείς ελέγχους στα κοντολήξιμα προϊόντα μας και δεν πωλείται κανένα προϊόν μετά την ημερομηνία λήξης του. Βρες τα κοντολήξιμα προϊόντα στο app μέσα στην κατηγορία “No Waste” με το χαρακτηριστικό εικονίδιο ρολογιού.

4. Πού κάνετε διανομή;

Προς το παρόν δραστηριοποιούμαστε σε κάποιες μεγάλες περιοχές της Αθήνας και επεκτεινόμαστε γρήγορα σε περισσότερες γειτονιές της πόλης, αλλά και σε όλη την Ελλάδα.

Μπορείς εύκολα να τσεκάρεις αν παραδίδουμε στην περιοχή σου, εισάγοντας τη διεύθυνσή σου στην εφαρμογή μας. Αν δεν μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε ακόμα, θα σε ειδοποιήσουμε άμεσα μόλις παραδίδουμε στην περιοχή σου!

5. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Είναι πολύ απλό! Κατέβασε δωρεάν την εφαρμογή μας σε Android ή Apple συσκευή, κάνε την εγγραφή σου και στη συνέχεια επίλεξε μέσα από χιλιάδες προϊόντα και βάλε τα αγαπημένα σου στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσεις, κάνε κλικ για να σταλεί η παραγγελία σου και παρακολούθησε την πορεία της ζωντανά στην εφαρμογή, μέχρι να φτάσει στην πόρτα σου σε χρόνο ρεκόρ.

6. Σε πόση ώρα γίνεται η παράδοση;

Σε λιγότερο από 30 λεπτά! Σε περίπτωση έκτακτων καιρικών συνθηκών, αυξημένης κίνησης ή άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών ή την ασφάλεια των διανομέων μας, ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις.

7. Η παραγγελία μου δεν ήρθε σε 30 λεπτά, γιατί συνέβη αυτό;

Σε περίπτωση έκτακτων καιρικών συνθηκών, αυξημένης κίνησης ή άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών ή την ασφάλεια των διανομέων μας, ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις.

8. Ποιες είναι οι ώρες λειτουργία σας;

Παραδίδουμε από τις 8.00 το πρωί έως τα μεσάνυχτα, όλες τις ημέρες της εβδομάδας από Δευτέρα έως και Κυριακή

9. Υπάρχει ελάχιστη χρέωση παραγγελίας;

Ναι, η ελάχιστη χρέωση παραγγελίας είναι 12 € εκτός από τα καπνικά προϊόντα, όπου ισχύει ελάχιστο όριο παραγγελίας 15 € και άνω.

10. Υπάρχει επιπλέον χρέωση παράδοσης;

Προσθέτουμε μία μικρή χρέωση παράδοσης, η οποία κυμαίνεται από €0.99 έως €1.49 και εξαρτάται από την απόσταση που έχει ένας Τ.Κ. με το αντίστοιχο “pop store” που τον εξυπηρετεί.

11. Τι μεθόδους πληρωμής δέχεστε;

Προκειμένου να διατηρήσουμε τη διαδικασία πληρωμής απλή, γρήγορη και ανέπαφη, προσφέρουμε πληρωμές μόνο διαδικτυακά. Δεχόμαστε όλες τις βασικές τραπεζικές, αλλά και Edenred Ticket Restaurant κάρτες.

12. Είναι ασφαλές να πληρώσω με την κάρτα μου μέσω της εφαρμογής;

Ναι, το pop χρησιμοποιεί όλα τα πρότυπα ασφαλείας και έναν από τους κορυφαίους παρόχους πληρωμών παγκοσμίως, την Stripe, για να προσφέρει ασφαλείς και αξιόπιστες λύσεις πληρωμών που καθιστούν την εμπειρία των πελατών βολική και αξιόπιστη. Για να διασφαλίσουμε περαιτέρω την ασφάλειά σας, αποφεύγουμε να αποθηκεύσουμε τυχόν τραπεζικά δεδομένα.

13. Έχω ένα κουπόνι. Πώς μπορώ να το εξαργυρώσω;

Υπέροχα! Μπορείς να εξαργυρώσεις το κουπόνι σου στην εφαρμογή, βάζοντας τον κωδικό στο ειδικό πεδίο πριν ολοκληρώσεις την πληρωμή. Κάθε κουπόνι αντιστοιχεί σε ένα ποσό ελάχιστης παραγγελίας που πρέπει να συμπληρωθεί, εξαιρουμένων όλων των καπνικών προϊόντων που μπορείς να βρεις στην εφαρμογή.

14. Εάν ένα προϊόν που παρήγγειλα δεν υπάρχει σε απόθεμα, θα αντικατασταθεί με άλλο προϊόν;

Παραδίδουμε μόνο τα προϊόντα που έχεις παραγγείλει. Εάν ένα προϊόν δεν υπάρχει σε απόθεμα, θα σε ενημερώσουμε, αλλά δεν θα το αντικαταστήσουμε με ένα προϊόν που δεν θέλεις απαραίτητα.

15. Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου από τη στιγμή που έχει γίνει;

Δεδομένου ότι η εξυπηρέτησή μας βασίζεται στην ταχύτητα, οι υπάλληλοι του καταστήματός μας αρχίζουν να προετοιμάζουν την παραγγελία σου από τη στιγμή που την λαμβάνουμε. Αυτό σημαίνει ότι δυστυχώς δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξεις την παραγγελία σου αφού έχει καταχωρηθεί.

16. Εάν έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου, τι μπορώ να κάνω;

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας απευθείας μέσω της εφαρμογής, κάνοντας κλικ στο κουμπί “Επικοινώνησε μαζί μας”, κάλεσέ μας στο +30 2102202944 ή στείλε μας ένα email στο support@popmarket.co. Ενημέρωσέ μας για το πρόβλημά σου και εμείς δεσμευόμαστε να το επιλύσουμε αμέσως!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να σε ενημερώσουμε!