Νέος γύρος χρηματοδότησης για την pop market

Δρομολογείται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 και υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. δολ.

Μοιράσου το Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Η pop market έχει αναπτύξει εφαρμογή για smartphones δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να παραγγέλνουν προϊόντα τα οποία προετοιμάζονται σε ειδικούς αποθηκευτικούς χώρους, παραλαμβάνονται από τους διανομείς της εταιρείας και αποστέλλονται στους χρήστες σε λιγότερο από 15 λεπτά.

Νέες χρηματοδοτήσεις, επέκταση σε νέες πόλεις της Ελλάδας, είσοδος σε χώρες του εξωτερικού, είναι μερικά από τα σχέδια των ελληνικών startups που δραστηριοποιούνται στο online grocery delivery, μία αγορά που έχει προκαλέσει «φρενίτιδα» ενθουσιασμού σε επενδυτές αλλά και σε καταναλωτές στο εξωτερικό. Ετσι, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 δρομολογείται και ο νέος γύρος χρηματοδότησης της νεοσύστατης pop market, ο οποίος υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. δολ., λίγους μήνες μετά την άντληση κεφαλαίων ύψους 3,5 εκατ. δολ. (seed round) από την αμερικανική Global Founders Capital και το 468 Capital.

Η pop market ιδρύθηκε από τον Τάκη Μαλαβέτα και τον Νικ Τελέκι το 2021 και το μοντέλο της βασίστηκε στην ανάγκη για εύκολη ηλεκτρονική παραγγελία οποιουδήποτε προϊόντος, όποια ώρα επιθυμεί ο πελάτης. Η εταιρεία έχει αναπτύξει εφαρμογή για smartphones δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να παραγγέλνουν προϊόντα (από φρούτα και λαχανικά μέχρι κρασί, κρέας και είδη περιποίησης), τα οποία προετοιμάζονται σε ειδικούς αποθηκευτικούς χώρους (dark stores), παραλαμβάνονται από τους διανομείς της pop και αποστέλλονται στους χρήστες σε λιγότερο από 15 λεπτά.

Η εταιρεία προσφάτως άνοιξε το πέμπτο κατά σειράν dark store το οποίο καλύπτει περιοχές των βορείων προαστίων της Αθήνας, ενώ με τα νέα κεφάλαια που φιλοδοξεί να αντλήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, δρομολογεί την επέκτασή της και σε άλλες περιοχές της χώρας, πολλές εκ των οποίων έχουν υιοθετήσει ψηφιακές λύσεις delivery. Παράλληλα, δεν αποκλείεται να εισέλθει φέτος σε ευρωπαϊκές αγορές που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με την Ελλάδα και οι οποίες προς το παρόν δεν έχουν βρεθεί στο «ραντάρ» μεγάλων παικτών του εξωτερικού. Να σημειωθεί πως η αγορά της ηλεκτρονικής παράδοσης ειδών σούπερ μάρκετ αριθμεί πλέον χιλιάδες παίκτες στους οποίους έχει διοχετευθεί τεράστιος όγκος κεφαλαίων, ενώ δεν λείπουν και οι τάσεις συγκέντρωσης στην αγορά.

Τελευταία εξέλιξη αποτελεί και η απόκτηση από τη γερμανική Delivery Hero πλειοψηφικού μεριδίου στην ισπανική εταιρεία παράδοσης φαγητού και ειδών σούπερ μάρκετ Glovo. Εκτός από την pop, στις αρχές της εβδομάδας έγραψε η «Κ» πως στον πρώτο γύρο χρηματοδότησης που ολοκλήρωσε πρόσφατα η ελληνική ferto ύψους 300.000-400.000 ευρώ εισήλθε ως lead investor το αμερικανικό fund και accelerator Plug and Play Ventures. Η ελληνική last mile delivery εταιρεία ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021, αναπτύσσοντας μία πλατφόρμα μέσω της οποίας ο καταναλωτής παραγγέλνει προϊόντα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα (μεσαίου μεγέθους τοπικά σούπερ μάρκετ, οπωροπωλεία, κρεοπωλεία, φαρμακεία, ανθοπωλεία κ.ά.) τα οποία φτάνουν στο σπίτι του από διανομείς της εταιρείας μέσα σε 20-30 λεπτά.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται ήδη στα νότια προάστια με στόχο να επεκταθεί γεωγραφικά καλύπτοντας όλο το κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα, δρομολογεί νέο γύρο χρηματοδότησης της τάξεως των 2-4 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Ιούνιο του 2022 με τη συμμετοχή της Plug and Play Ventures και άλλων venture capitals προκειμένου να αποκτήσει πανελλαδική κάλυψη, ενώ στα μακροπρόθεσμα πλάνα της είναι να εισέλθει και στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης. Τέλος, στον ίδιο κλάδο δραστηριοποιούνται και άλλες εταιρείες, όπως η υπηρεσία Wolt Market της γνωστής πλατφόρμας Wolt, η efood market αλλά και η InstaShop, της Ιωάννας Αγγελιδάκη και του Γιάννη Τσιώρη.

Source: Kathimerini

Fill in your details to notify you!